Zzzzzzz

Ah, men typ så känner jag nu. Shit galet trött jag är. Förhoppningsvis piggnar jag till lite innan jag ska dra till gymmet med Wiccy, annars lär passet bli väldigt jobbigt. Blir nog lite lika hård träning idag som resten utav veckan, lugnt någon gång, hihi fast imorgon blir det vilodag iallafall!

Igår blev det att möta bästa systrarna pettersson på stan, blev lite kikande på kläder och skitsnack, haha. Blev även en vända till stallet, vilket det blir hela helgen, gillart. Snart dax för tävling så det gäller att tränas, har ju inte bara en jag ska tävla med... utan två så det kan bli intressant med tanke på hur nervös jag brukar bli, men det går nog braa!

Nu ska jag göra iordning en kopp te och sen bege mig till gymmet!
Pusssssssssssss,

BTW, INGA SOM ÄR FESTSUGNA IDAG ELLLEEEERRR? Jag är.


Längtar efter sommaren... och brännan!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Paaarty :D :D

2011-01-08 @ 15:28:56
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0