Work it

Godmorgon cuties

Morgonen kommer börja med ett stenhårt step up pass,
kan ju bli intressant med tanke hur trött jag är, haha! Hoppas jag inte får några kramper bara, fick ju det i gymmet igår kväll, usch otäckt, och nej.. jag är inte med barn! så jag vet inte vad det är! Blir väl att kolla upp om det inte slutar.

Blir nog lite styrka efter passet, känner att mina muskler inte är på tiptop.. Haha! Nej men behöver mer i ryggen för jag får så galet ont ibland när jag står upp länge, så de kan inte skada att jag bygger upp den lite, right? hiih. Och vet ni, godis blev det igåår.. haha men det kunde jag unna mig! :)

Nej nu ska jag slänga i mig gröten och dra ner till gymmet!
Pussssssss

Haha, min pojk dedär! ;)


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0