PW

Sådär då, då blev det en 30min powerwalk, hur skönt som helst när solen skiner! Nu ska jag ta tag i träningen som inte är lika roligt, men vad gör man inte för lilla mamma! Funderar även att gör iordning mat innan hon kommer hem.. men grejen är att mamma säkert läser detta innan hon kommen hem och då blir det ingen överraskning, hha. Men kan ju strunta i att avslöja vad jag ska göra för mat, ah men det blir bra ;) haha. seriöst inlägg.

Justja, köpte ett par bagheera mjukisbyxor och ett par träningsskor i förrgår, kan fixa bild så får ni se! Hade skorna igår på bodypumpen och dom var kanon, och byxorna använder jag nu. Kan inte vara annat än nöjd! hihi.

Bild från i sommras


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Meeh, missade detta inlägg igår, såg bara att du var i städtagen :)) men då blev det ju en överraskning iaf :) kramisar

2011-01-14 @ 10:12:27

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0