it hurts.

Jag vet inte längre... jag vet ingenting. Det tar kål på mig, tankarna bara snurrar.. inte undra på att jag får dessa kramper i magen.. jobb, plugga, flytta, framtid.. ja allt. Går inte en dag utan att jag tänker på allt, det är så svårt att veta... valde jag rätt linje? tveksam. Vad vill jag jobba som? jag vet inte. Vart vill jag bo? inte här allafall. Nej, usch orkar inte tänka... Någon som känner likadant?

Sitter ensam hemma och kikar på tv, men bara skit som vanligt... blir väl att slå på en film eller något, eller tränings dvd och röra bort äckelfläsket... äh nej fan vilken dålig dag! Jag hoppas eran är bättre sweeties!

Nej hörrni, jag bloggar imorgon!pussssssssssssss

cpbild.


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0