systemkamera

Gymmet - städa - söka jobb - planera inför intervju - stallet - afrodans! Så kommer och har min dag sett ut, så jag ska snart byta om till stallkläder och sen hämta johanna och snabbt bege mig till träningen sen för ett pass afrodans, frågan är hur jag ska hinna. Tycker inte om och stressa även om jag gör det hela tiden, uschusch.

Köpte en systemkamera igår, är mycket nöjd! En canon eos 1000d blev det så nu ska jag väl lära mig lite hur den fungerar osv, sen ska jag bli bättre på att lägga ut nya bilder! Great.

Nej nu lär jag skynda!
pussss

 


Kommentarer
Postat av: CillaaH ♥

härligt babe :)

2011-02-01 @ 19:59:38
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0