Ridhuskampen!

Bara 2 dagar kvar nu då, sen är det dax för R I D H U S K A M P E N! Jag ska Viliar i tölten och Draumur i fyrgång, sötnosar! Det kommer nog bli galet roligt, trots att jag knappt hunnit tränat. Men jag ser det mer som en rolig grej! (: Så om ni vill kolla på massor med islandshästar och träffa massa trevliga människor.. så kom till Ingevallsbo på lördag, börjar kl9!

Det blev 1,5 timmes kondition på gymmet idag, men va tungt att gå dit jag kan lova. Så nu känns det såå bra. Ska ta och göra iordning lunch snart, hm undra vad jag ska göra. Tips på nyttig lunch?

Lär färga håret igen, färgen har lixom gått ur och blivit mer "gulblond igen",
men blir lätt fixat igen så jag får som på bilden!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Kul att du är med :D lycka till!

2011-02-10 @ 13:09:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

saknar diiiiiiiiig!

2011-02-10 @ 14:38:30
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0