Dålig uppdatering, ja vet

Sorry, men har haft fullt upp hela dagen. Men nu har jag en liten ledig tid för bloggen medans jag väntar på att Albin kommer hit då jag ska hjälpa han med matten, haha kan bli intressant hur mycket jag klarar av, är ju inte speciellt bra i matte, haha.

Ikväll är det iallafall dans, kan ju behövas att träna bort de där förbaskade chokladbitarna. Blir så sur när jag inte kan stå emot... det är lixom fredag imorgon, kunde jag inte vänta EN dag? näää, jag heter ju Jessica, haha.


Kommentarer
Postat av: CillaaH♥

Har ätit jag med så du är inte ensam babe ;) käkade även precis pizza som vi beställde hem, var dock inte lika gott som jag förväntat mig.. mycket godare att baka egen glutenfri pizza. typsikt ;}

2011-02-24 @ 17:52:30
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0