Måndag - ny vecka och ny start

..right?

Började morgonen med en joggingrunda runt kl 8 eftersom jag är snäll och
gör syster sällskap till skolan, kändes ungefär som att jag sprang i sömnen.. ZzZzZ typ.
Så nyss har jag käkat lite frukost, fil och flingor blev det.. har svårt att äta annat på morgonen.

Klockan 11 bär det av mot Mts och ca 1 timmes träning med Josefin!
jäkla skönt att jag tagit tag i träningen nu, så nu jäklar!!
Fast har typ fortfarande träningsvärk i ryggen sen vi tränade i Fredags,
när jag kanske styrketräna i max 10min.. haha, så otränad är jag!

Slänger upp en bild som jag tog nyss...
.. en aning trött Jessicaa !



Mysoutfit!

Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0