Helgeeeen

Helgen har varit helt okej!

På fredagen städade jag hela Jespers lägenhet i sisådär 5 timmar, så nu är den skinande ren ;) hihi,
Sen när älskling slutat så drog vi mot kupolen där han köpte arbetskläder, sen slutade vi med att äta på Burger King! På kvällen blev det tv och godis, mys!

På lördag åkte jag och syster mot Borlänge och kollade på Islandshästtävlingar,
tyvärr hade vi inte Midur med oss, men vi laddar till Jarnhestur och Edda! (y)g

Idag for jag upp mot borlänge (IGEN... haha), då jag skulle skjutsa upp mormor och hennes vän
till tåget!

Men nu sitter jag hemma och söker lite jobb, ska ju även på intervju imorgon! :)

Pussss


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0