Fredag

Bara att kliva upp och börja fixa sig, ska nämnligen vara modell åt Emelie och Malle! Det blir nog roligt, även om jag nog inte är den bästa framför kameran haha, men det ska nog gå bra! Så nu ska jag väl fixa till mig lite och ta med några kläder.. Jag hoppas jag får bilderna sen, så att ni som vill också kan se dom :)

Det var tänkt att jag skulle skjutsa lillkusinen ikväll, men det blev inget, så det blir en lugn hemmakväll, fyfasen va skönt säger jag, bara film och godis och bara ta det lugnt.. I LIKE!

Och imorgon mina vänner... då är det TÄÄÄVLING, och bästa Midur och Bästa syster ska vara med, DOCK är dom som tävlar öppen ungdom tvugna att tävla mot öppen SENIOR, så ah.. kul lixom.. vissa tävlar VM lixom.. aja, det blir nog bra iallafall! :D





Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0