FREDAAAAAG

Var upp till arbetsföremedlingen för att lyssna på information om distansutbildning,
men ah.. kan ju säga att jag är oklokare nu än innan.. jag skojjar inte!
Han kunde ingenting alltså.. aja, internet gör mig klokare på det jag funderar över!

Har även hunnit kika lite på jobb.. men hittade nästan ingenting!
Tänkte att jag skulle besöka massa butiker istället.. man har nog större chans där!

Jag ska möta upp Elin om en stund, blir nog att kika lite på stan,
fast jag har inga pengar.. men jag vet att jag inte behöver köpa något,
även om jag vet att jag kommer bli sugen när jag ser alla snyggggga kläder!
Aja, behöver spara mina pengar!

Nu ska jag göra mig klar!
Pusss



Minnen, herregud vad roligt man hade med BeUniqe UF! :)

Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0