Egentid

Ikväll funderar jag på att färga mitt hår.. kan lova att det behövs! Är så sugen på att färga ljusbrunt hår.. men jag skulle aldrig våga, så det blir nog endast blond i utväxten! Det är det som är det jobbiga med blont, att man alltid måste färga utväxten, och dessutom är det väääldigt svårt.. blir olika varje gång.. sen är det lätt att det blir fläckigt och allt sånt.. men jag hoppas jag lyckas idag med! Ska nog även toppa mitt hår också.. så det bli låångt någon gång! :)

Blir att slänga i en hårinpacking också, för just nu är mitt hår torrt och slitet, så det gör nog bra nytta för mitt hår! (y) Sen ska även ögonbryn och ögonfransar färgas.. och ansiktmask och ny färg på naglarna! Yepp, det blir bra! :)


Egentid ikväll!

Brukar ni ha dagar då ni bara vill ta hand om er själva och pyssla med hårinpackning och allt? :)


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0