Brrrrrrrr

Usch vad kallt det är, vill bara gömma mig under tuuusen filtar och komma fram när det är sommar igen... men nej, det skulle aldrig funka hihiih, så jag får väl bara sätta på mig en tjock varm tröja helt enkelt, det får duga! Hösten är mysig när man kan sitta inne och dricka te framför en film.. men att vara ute? Nejtack helst inte..

Skjutsade Johanna till praktiken imorse (så snäll syster som man är) hihi, sen åkte jag förbi stallet och hade han i korallen ett tag sen tog jag in han i boxen, så nu får han stå där i 2 timmar och torka.. han är så känslig när det regnat och blåst hela natten... stackars liten.

Nej nu ska jag ta och städa undan lite innan jag far tillbaka mot stallet,
kanske försöka få i mig något att äta också..? Utan att få kramp ...

Puss på er!



Hösten är mysig,
men jag gillar inte kylan..

Vad tycker ni om hösten?

Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0