Träning, check!

Idag klev jag upp 12 för att dra ner till Mts för ett Step Up pass, skönt att jag blivit så pass frisk att jag orkar det nu, men jag tog rätt lugnt eftersom jag inte är helt frisk! Men nu ska jag köra igång med träningen iallfall, skönt! Så nu blire träna, träna, träna och försöka äta så nyttigt som möjligt! Hur tusan det ska gå.

Idag har jag inte planerat in något, och vädret är inte det bästa heller, så ah jag vettetusan vad jag ska hitta på! Kanske blir stallet ändå och rida i ridhuset, så får jag hoppas att vädret tillåter en powerwalk senare idag!

Men nu ska jag försöka plugga lite,
men vi hörs senare!



Hösten -09


Kommentarer
Postat av: Bilalolea

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-02-23 @ 09:52:23
URL: http://bilalolea.blogstie.com

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0