Mot Gymmet!

Ska snart pallra mig ner mot gymmet, fast behöver ju inte gå så tidigt,
är ju bara max 5min härifrån älskling! :) Jag hoppas att jag orkar köra 1 timme
kondition idag, mina ben känns en aning trötta efter långvändan igår!

Kanske kan dra ner lite tidigare så jag kan kika på H&M efter stora ringar,
fick ju ett tips att dom hade det! Så tack! Vill ha typ döskallar och så.. grymt snyggggt!
Även glitter ska ha det, såg en svart och en silvrig där förut, jag hoppas dom finns kvar!

Älskling drog för ett tag sen, han skulle skjutsa några till Borlänge, och när han går upp så brukar
inte jag kunna somna om, jag är beroende av min lilla nalle! ;) hihi. Nejdå, men jag har svårt och somna om,
så ah jag gick upp och satte mig vid datorn istället! (a)

Nu lär jag ta på mig träningskläder och sätta håret,
sen drar jag ner till stan! och så får vi hoppas att solen kanske hälsar på!
Ha en grymt bra dag mina vänner, Kram Jessica



Jessica



Oooold picture.

Jag funderar även på att skriva ett inlägg om hur mitt hår sett ut genom dagarna? ;)
vad tycker ni?




Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0