Matte B, Check!

.. Då har man ett godkänt i matte b, skönt!

Jag funderar på att ut och ta en powerwalk,
men vädret är sjukt tråkigt! Så får se hur det blir,
ska ju på Step Up kvart i 7, fast ska vara där 1 timme
innan och gå på bandet! I just love workout!

Nu ska jag skala en mandarin för börjar bli lite hungrig,
orkar inte göra nån mat.. hi. Btw, så ska jag till Falun imorgon
och spänna tandtsällningen
och dra ihop min lilla glugg som
dom fixade förra gången, usch det var obehagligt när dom filade
mellan framtänderna, fydå! Sen blire nog lite shopping också....
Jag som verkligen behöver spara pengar!!

Nu ska jag draa,
men puss sålänge!



J

Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0