HELGEN

Fredag

Den tillbringade jag och min älskling hemma hos Emelie och Mattias, grillade och hade det trevligt....

Lördag

Fixade god mat här hemma med Elin och Frida, mycket trevligt! Sen drog vi vidare till Emelie Vestberg och hade lite tjejkväll med karaoke (hur det gick pratar vi inte om! ;) sedan drog vi vidare till stan och kikade runt! Lite senare kom min älskling och vi åkte karusell och hade det supermysigt!Love you. SÅ TACK ALLA FÖR EN ROLIG KVÄLL!

Söndag

Bästa dagen i helgen, ja faktiskt!
För jag hade en supermysig dag men min älskling, först gick vi ner till stan och kollade på marknaden och åkte karusell :) Jag fick även en gosedjur SMURF och ett par ASFINA ÖRHÄNGEN av min älskling!! (bild kommer) blev så sjukt glad!! :)

Sen åkte vi runt lite och stannade till och la oss i solen och pratade, mys! Kvällen bestod sen av solning, donken, godis och film! KUNDE DAGEN BLI BÄTTRE? Nej! Jag älskar dig jesper!

Men nu ska jag fortsätta plugga här ute i solen,
men jag hoppas er helg har varit super!



Tack alla som gjorde min helg super,
och ett speciellt TACK till min älskling för smurfen och örhängerna! puss.



Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0