Get your own one!

Har fått många frågor vart jag köpt mina bikinis, men jag säger; get your own one! ;))
Jag vet att ni kan hitta era egna bikinis, som passar er typ! :) Ut och leta istället!
Menar inget illa! ;)

Har nyss skjutsat pappa & Åsa till Västanhede till några kompiaar,
så jag kom precis hem och tagit mig en kopp te! Börjar tappa rösten :(
Men börjar känna mig bättre i kroppen nu, igår kunde jag verkligen inte gå, det va nå helt sjukt... uscha!
Och idag är en dag jag får köpa godis eftersom jag slutat med godis i veckorna, men vet ni.... jag är fan inte speciellt sugen på godis längre, kändes bara äckligt.. konstigt nog. Aja, det skadar nog inte ;) hih.

Nej nu ska jag se lite på tv,
sen kommer Jesper och hämtar mig,
blir nog en lugn kväll och sova tidigt,
jsg behöver vila.

Ha det bra,
och godnatt! Pusssspusssss



Osminkad & trött,


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0