BÄSTA

Har jag nämnt att min häst och syster är bäst?!
Dom ligger 2a och 1a just nu!!!!!
Så imorgon blire finaler, är så glad just nu, fan va han är bäst!

Men tror ni jag är trött eller? OM jag är. Gick upp 5 imorse.. fyfan,
och sen suttit och halvsovit i solen idag och bränt mig på axlarna.. jippie..
Så ska smörja in mig med nån bra salva!

Sen saknar jag min älskling sjukt mycket,
men får träffa han ikväll, LÄNGTAR!
Du är ljuset i mitt liv!

OCH FÖRRESTEN... mamma fyller år idag! Så grattis till henne! :D

Nu ska jag ut och gå,
har blivit sjukt mycket onyttigt idag :( skit.
pussssss



Midur ligger 1a och 2a just nu i tävlingarna!!
Bästa!

Finaler imorgon!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

´wow..

2010-05-22 @ 22:35:53

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0