Promenad

Det blev ingen Core idag, men istället blev det 1 timmes promenad med mamma och en massa prat! :) Det behövdes, skönt och prata ut lite. När jag väl tar mig ut och går så kan jag gå i en evighet, finns inget bättre för att rensa alla tankar och spänningar man har efter stress osv.

På lördag fyller min älskling år, aw han blir hela 21år ;) Ska köpa en massa fina saker till honom, hjärta på dig. Men det är så svårt och hitta någonting, det är svårt att köpa till killar, tycker inte ni? Om man ska köpa till en tjej så är det mycket lättare.. smink, smycken, skor, kläder... yes you name it. Men till en kille, mycket svårare! Men jag hittar nog något riktigt fint, det är han värd!

Jag har även beställt två par skor, fy på dig Jessica! Men jag kunde inte låta bli! (a) Dom kommer bli så snygga i vår/sommar! Hoppas ingen härmar bara, sånt är bara tråkigt! :) Tänker inte visa bild på dem nu, ni får se när dom kommer siddu!

Nu ska jag äta liiite!
pusspuss my friends!



En trött Jessica efter en timmes promenad, nu blire mat!


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0