1 timmes Step Up

Avklarat!

Så nu ska jag äta lite mat, morötter och lite couscous(stavning?) Aja, det är nyttigt och gott :) (y) Känns som att jag lär sluta med att äta skitmat och godis osv.... Förresten var jag hos tandläkaren idag och jag fick ta kort (ONT) och kolla om jag hade hål och så.. och jag hade 2 stycken :( Nej, jag s k o j a bara ;) J a g  h a r  a l d r i g  h a f t  e t t  h å l! Deni ;)

Senare blir mys med Jesper, han ville köpa godis och se en wallander film! Godis? Njaee.. fast jag vet hur det blir när det finns godis i närheten.... Wallander? JA!! Hur bra som helst!

Nu blir det mat,
men ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss&kram



En t r ö t t Jessica, men glad! :)


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0