Huvudvärk

Sitter här med en väldans huvudvärk, jobbigt! Kanske för att jag druckit och ätit dåligt idag? Hm, inte vet jag. Idag blev det en massa shopping, I Love It! Bilder kanske kommer om ni är snälla :) Blev b.la underkläder, tjocktröja, stickad söt kofta, parfym.. Klockan är bara halv 10, men jag funderar på att sova ändå, finns ändå ingenting och göra.. och jag vill ha coca cola!! Självklart finns inte det hemma, buhu :'(

Imorgon ska jag försöka ta mig ut på en promenad, eftersom det inte blev någon träning idag! Får se om nån vill haka på :-)

Nej nu ska jag inte sitta och tråka ut er mer..
Dags för tvn ett tag ( kommer väl somna innan jag hunnit dit ;o haha)

Men puss på er.


Kommentarer
Postat av: Wiccy

Jag följer gärna med på en promenad :)

2010-01-05 @ 12:13:52

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0