Tisdag

Då är det 20min kvar till jobbet slutar,
då blir det raka vägen hem till Jesper, byta om
och gå ner till Mts för en halvtimmes jogging på löpbandet,
och sedan 1 timmes afrodans! Melike.

Måste verkligen ta tag i träningen och tänka på
vad jag äter (blir lite för mkt godis ibland tex) hi.

jag har köpt ett par skor idag också (förlåt mamma..) hihi,
hon tycker nämligen att jag har liiiite för många skor.
Men jag tycker att man inte kan ha för många!
Men iaf, bilder kommer på skorna!

Nu ska jag jobba lite,
puss!



Det blir en halvtimmes jogging å bandet,
därefter 1 timmes afrodans!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Skor överallt :)

2010-02-24 @ 08:23:55

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0