Imorgon: Tävling!

Kväller igen..
Idag blev det inget extrajobb, eftersom det blev
en sån lång dag i skolan..

Har färgat utväxten idag också, men lär ha i silvershampoo
1 gång till för att få bort det gula som är kvar..
Tänk om det vore lika enkelt som att färga svart
som jag hade förut.. Sanningen är att jag saknar det lite ;/
Men nej, jag ska vara blond! :))

Imorgon ska jag upp kl 7 (Heh.. pigg jag kommer va)..
Men iaf vi ska iväg med Midur och tävla,
hoppas det går lika bra som på ridhuskampen när han kom etta :)
Min älsklingsmidur, han är bäst!

Nu kommer Jesper och hämtar mig,
så blir lite mys innan man ska sova,
Men vi hörs imorgon sötnosar!
Pussss :*



Bjuder på en bild från när vi skulle fota våra snygga linnen!
Är du intresserad av ett linne? Lämna en kommentar.

Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0