Jobbcoach

Sitter och kikar lite på tv, ensam.
Jag hatar och vara själv, och inatt ska jag sova själv,
inte roligt det heller.. gud vilken tönt jag är, haha.

Imorgon ska jag upp vid halv 9, för jag ska träffa min jobbcoach,
så vi får se hur det går, får antagligen massa tips osv, och vad jag ska
ändra i mitt CV.. Aja, lika bra att man har någon som vet bättre hur man ska göra.
Jag vill ha ett jobb nu, kan inte bara gå hemma längre.. snart klättrar jag nog på väggarna!

Och vet ni..? JAG SAKNAR SKOLAN, ja det är sant. Då hade man någonting och gå till om dagarna,
sommarlov, andra lov osv... men får jag ett bra jobb så kommer jag kanontrivas!

Nu är det dax och försöka sova,
puss och godnatt på er!



Jag saknar studenten, balen, Hp07 och Emelie Öhman, herregud vilka minnen! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja de finns massor av minnen från gymnasiet ;)<3

2010-08-25 @ 12:09:03
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0