Torsdag

Det gör så jävla ont i mig att ha det såhär...Jag älskar dig.

Klockan är nu 11.. kvart i 1 ska jag gå och testa min balklänning för etttusenelfehundramiljonengången! Tänk att hon alltid ska ändra tider och hålla på... Men IDAG ska jag fasiken pröva den!

Men jag passar på och plugga lite fram till dess.. företagsekonomi står på schemat! Debit, kredit och blahablaha!



På min dator just nu, youtube (fight fot this love), Winkonto (företagsekonomi)
och såklart BLOGG.se, ni är ju viktigast av allt detta ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi ja jag hoppas de ;) <3 Ja eller hur, vill prooova nu! :D

2010-04-22 @ 12:28:10
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0