Lördag

.. klockan är fem snart och det känns som att jag nyss vaknat ;(

Snart blir det ut på en joggingrunda med bästa Emelie L, ännu mer träning (y) Har ju även tagit ett styrkepass på gymmet imorse.. eller imorse och imorse.. typ klockan halv 2!

Och jag saknar min älskling.. men killar och bilar.. vad säger man? ;) Hur som helst, så älskar jag han bara mer och mer, mitt hjärta! Vi kanske skulle ta en promenad ikväll vid älven, mys!

Har även kärat ner mig i en låt... Fight for this love! Så sjukt bra (y) Jesper får stå ut med att jag vill lyssna på den jämt, stackaren ;) hi.

Men nu måste jag byta om till joggingkläder
och pallra mig upp till Tempo för att möta Emelie!

Puss, och ha en super bra dag!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar: ja det är det verkligen :)

2010-04-18 @ 00:14:15
URL: http://nathalieelina.devote.se
Postat av: Savefors♥

Svar: Låter super det =)

Huvudvärken är mildare så det är en riktigt bra dag =)



Kram Savefors♥

2010-04-18 @ 11:11:51
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0