Skolan !

Mår inte så värst bra idag, blev tjaffs igår.. Hoppas de löser sig.

Aja, jag sitter iallafall i skolan, och har ont i huvudet, jippi. not.
Jag vill bara hem.. och så har vi tråkiga lektioner idag, blää !
Ska prata med lärarna om praktiken sen, för jag trivs inte på praktiken nu..
det är inte min grej och stå och plocka upp varor dag in och dag ut,
och dessutom eftersom min rygg är cp så får jag as ont ! Så nej,
jag tänker inte vara kvar. Man ska väl trivas, eller hur?

Idag blir det nog biblioteket efterskolan för måste ha en bok med tusen
sidor till ett skolarbete, åh så roligt, hah. Hatar att läsa.. iallfall 1000 sidor !

Förresten har ni nå förslag på bra praktikplatser?
Jag funderar på kontor, men ah vet inte.

Puss.


Praktisera på kontor kanske?
Hmm, har ni tips?


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0