Hemma idag !

Jag håller på att bli sjuk, ont i kroppen och slöö... Skit också!
Men ska dricka lite te och hålla mig varm så kanske jag kan försöka hindra det,
för jag orkar inte bli sjuk!

Justja,! Vi har fått hem ett linne nu av Daniel som han heter,
och det verkar vara ett riktigt bra linne som vi har sökt efter!
Så, vi får se det imorgon, det skulle vara toppen om det var
precis så vi hade tänkt oss! Då har vi ett problem mindre..
utöver alla andra (; Haha. Vi  lär fixa logga, affärsplan, skisserna lär bli klara osv.
Men jag tycker detta är skit kul , verkligen nått man skulle kunna göra efter skolan! (:

Nu ska jag fundera lite på logga.. för den måste bli klar så vi kan fortsätta med allt annat!
Har ni några förslag hur en logga skulle kunna se ut ( anknytning till våran affärside, egendesignade linnen)?

Skulle bli glad om ni la in en röst om det (:

Puss, ni får ha en bra dag!

    

Ex på loggor, hur skulle våran kunna se ut?


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0