Ut & gå med Jagge

Kom precis hem från bästa Jesper, så nu sitter jag här och snackar lite med Emelie L på msn, hon ska nämligen följa med när jag ska ut&gå med Jagge, lilla sötaste hunden!<3 Jag hoppas andra hunden kommer hem idag från Strömsholm, han är nämligen sjuk :( Så jag håller mina tummar hårt för honom (L)

Nu ska jag kääka lite frukost, sen byta om, justjaaa senare ska jag träna med Emelie L & Cilla, får inte glömma! Ska till stallet idag också.. gaah, tur att man är ledig idag! (y) Pöss på eeeeeeer!



Lilla Bonzy & Jaggen!
Bonzy, bli frisk nu!!! :'(


Okej, undvik mig.
Sötaste lilla Bonzy, Jaggen sitter och väntar på dig,
kom hem nu<3

Kommentarer
Postat av: Guuge

vilka sötisar :)

2009-08-28 @ 08:54:26

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0