Shopping & tandläkare!

Gick först ut & gick med Emelie L 1h, trevligttrevligt! Sen gick jag hem och fixa mig och så, sen drog jag till Falun med två underbaringar! :* Köpte bl.a 2 linnen, ett par jeansleggins, 1 skrivblock :) Så jag är nöjd!

Sen drog vi till tandläkaren och han tyckte att mina tänder började se bra ut så... nästa gång sätter dom i tandställning under, wiie äntligen! Så man får ta ut den någon gång! ;)) Nu har jag nyss ätit, och funderar på att ut&springa en liten stund.. eller gå, får se vad jag känner för :) Tråkigt att ingen vill hänga på ! Slöisar ;)) Haha nejdå! <3

Nej nu ska jag sluta lata mig, jag skriver senare!


Jag&mitt underbara Hjärta på senaste tävlingen!
Bild tagen av Alina.


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0