Regn Regn Regn..

Sitter hemma hos pappa och regnet bara öser ner, ohja jätte roligt. not. Jag vill hem till mamma och hämta mitt silvershampoo och hårinpackning! Sen blire nog ansiktsmask också, ska unna mig lite sånt nu! :) Är ju ändå så dåligt väder så det inte går och göra någonting..suck. Nästa vecka börjar skolan också, känns både jobbigt men ändå ganska okej.. är ju sista året nu också! :)

Jag har tränat nu på morgonen iallafall, duktig jag är (y) Ibland (; Hiih. Jag har även funderat på att ut&gå, men vädret verkar inte tillåta det just nu.. så det blir lite fix nu, sen får vi se om vädret är bättre sen. Om nån vill hänga på så hör av er! :)

Nu ska jag byta om och så! Puss


Det där vore inte helt fel!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Idag skiner solen från blå himmel !! kram

2009-08-19 @ 08:49:51

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0