Jag hissar !



Promenader! Finns det nå skönare än att ut&gå? Nej. Då kan man rensa sina tankar och samtidigt få motion, det gillar vi! :) Det hjälper nästan alltid med en promenad när man inte mår så bra!

Blogg! Blogga, rensa tankarna, dela med sig av åsikter, träffa människor.. ja ni vet! :) Jag älskar att skriva av mig, men ibland känner jag att jag inte orkar, men oftast så är det skönt! Jag ska bättra mig med bloggen, fixa den och lägga in fler bilder!

Dans! Jag älskar dans, åh det finns inge bättre! Jahgirlz in my <3! Det är både asbra träning och samtidigt har man as kul, jag vill aldrig sluta dansa! :) Och jag kommer även ha Dans B på ivalet nu! Tummen upp!


Kommentarer
Postat av: Gugge

Gick en timme igår jag med...så skönt !!

2009-08-20 @ 08:11:17

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0