Gröna Lund imorgon! :)

Hej söta bloggläsare! :)
Kom precis hem från stan, vi har varit och hämtat en minibuss ;) Hihi för vi ska till GRÖNA LUND IMORGON!!!  :) Det blir jag, Jesper, pappa, åsa, amanda, Johanna, Albin & hans kompis som åker, det kommer bli as kul! :D Ska tvinga med Jesper i dom värsta karusellerna ;) haha! Funderar på vad jag ska ha för kläder imorgon,, vet ju typ inte vilket väder det blir.. skulle typ va molnigt men inget regn, så det duger ! :) Men man kan Aldrig lite på smhi och sånt shit...

Nej nu ska jag duscha & ha silvershampoo i håret, men först ska jag ut&springa, ska vara duktig! :)


Imorgon så ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

yr.no stämmer alltid på vädret! :) Kolla där!

2009-08-21 @ 19:36:26

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0