Fritt Fall..

ALDRIG IGEN! Asså fyfan, kan inte beskriva känslan.. ja typ "jag kommer dö"! Haha, nej men nära på! När vi började åka uppåt så ångrade jag mig, fan jag höll på att börja gråta, barnunge som man är ;) Och sen när jag tittade ner så sa jag "fyfaaaan va högt, jag kommer svimma!!" och så tittar jag upp, ja då har vi bara kommit till hälften, då kan jag säga att tårarna inte va långt borta ;) Haha fyfan va rädd jag var! Vi köpte kortet dom knäppte, och ja.. en säger väl allt ;) Haha jag har armarna hårt runt om hantagen och det ser helt livrädd ut ;) Kan lägga upp bilden här imorgon, lova att inte skratta ;))

Så nu har jag gjort det, det va första och SISTA gången jag åkte frittfall! Haha!


Asså, jag har suttit där uppe!! ;o
Får ont i magen bara av tänka på de...!

119km/timmen på 2,5sek. Eheh,, jadu.


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0