Blå himmel?! Ni skojar?

Ställde klockan på 8 frör att jag ska gå upp i tid, och när vaknar man....? 9! Skitockså. Minns inte ens att jag ställde av klockan. Somnade halv 2 igår, vaknade 4, vaknade 5, vaknade 7... Varför? Det är så sjukt jobbigt när det blir sådär. Aja, slutpratat om de, för jag är ju vaken iaf! :)) Sötaste Frida har gjortr en header till mig, men nu behöver jag någon som kan hjälpa mig och få dit den! :) Så.. nån som är söt och kan göra det? :)

Aja, det är fint väder idag så jag ska ut&gå en liten stund, även om jag egentligen inte har ork till det, har lite saker och tänka på... tråkigt nog. Men iallafall så behöver jag verkligen ut&gå, så nu tänker jag vara duktig. Hoppas inte knät krånglar igen.

Senare ska vi kolla på bil, Hmm ingen bil jag hade valt precis.. menmen, vi måste kunnde dra transporten så då lär de va en viss vikt och fyrhjulsdrift. ?! Aah, ni fattar! ;)

Puss på er söta bloggläsare!


I do everything for you, are you doing that for me?
You have to show me that you love me.


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0