Duktig jag är (a)

Idag gick jag upp och gick hem från jesper
kl 6 på morgonen(!!) Hihi ;) Ska nog göra det hela
nästa vecka också! :) Man blir ju mkt piggare!

Nu sitter jag på praktiken, fan vad jag trivs bra!!!
Justnu sitter jag och ändrar adresser och sånt i programmet
på returer som kommit tillbaka :) Fat har rast nu :)

Slutar kvart över 4, då ska jag dra ner på gymmet och
gå på bandet 20min tror jag, sen blir det ev en promenad medans
Jesper tränar, sen blire nog och hitta på något med honom :* Mys!

Nej, back to work! Hih ;)
Pusspåer.

Och Jesper.. jag hoppas du inte har försovit dig igen ;)) <3

 


Kommentarer
Postat av: Gunilla

tuuur, hade jag idag att du väckte mig :) ..annars har jag sovit än :)

2009-11-06 @ 14:24:14
Postat av: din pojkvän :)

du är bäst älskling <3 jag tycker om dig som du är :) kraam

2009-11-06 @ 20:23:29

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0