vårkänslor

Man kan ju inte låta bli att få lite vårkänslor när solen tittar fram, hur länge det varar är en annan sak, imorgon är det väl -15 och 2meter snö, right? haha, förhoppningsvis inte! Men jag ska iallafall pallra mig ut på en promenad nu när det är så härligt väder, tråkigt bara att jag går själv, buhu.

Sen blir det väl sortera tvätt, hm lite mindre kul, men det behövs göras! Får se sen vad dagen bjuder på.. ingenting planerat ännu, förutom spinning och bodypump ikväll.

ojojoj vilken gammal bild, men vilka minnen! saknar. Den här bilden är från dragkampen i 9an, därav kläderna, haha! Svartt hår hade jag också, det trodde ni inte va? hihi.


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0