Torsdag..

..snart fredag, s k ö n t ! Usch mår lite sisådär idag, ont i magen och skakig... hoppas det går över med lite frukost. Händer idag då? Jo jag ska väl dra mig ner till AF, hinna med stallet och gå på två gruppträningar ikväll och även städa mitt rum, ah kan väl börja med lite frukost iallafall, havregrynsgröt.

Jag är så trött på det mesta just nu, vore skönt och flytta härifrån men nej, finns ett fåtal saker som jag vill stanna för, men kvar i avesta blir jag inte hela livet! nej fy tusan. Undrar om jag ska jobba eller söka utbildning, nej jag vet inte, det är så svårt!

Gammal bild på oss

Nyare bild, åh vilken tur att jag har dig, min fina.


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0