clean

Blev 1 timme på crosstrainern och 500kcal fattigare, men inte grinar jag över det, haha! Jag är hemma hos älsklingen nu, dock jobbar han, min fina. Så jag passar på och städa lägenheten eftersom jag älskar han så mycket, hoppas han blir glad hihi. Det skulle jag bli iallfall, haha!

Får se om jag går på spinningen ikväll, eller om det blir någon annan träning, kanske ut och jogga? we will see. Känns skönt att ha gjort veckan första träning iallafall, jobbigast och börja, haha.

Nu lär jag fortsätta städa, torka golven blir nästa nu!
pusss



Haha! shit, ah vad säger man, gammal bild?! Men kul minne iallafall, min och Emelie ö maskeradfest! Tänk så gamla bilder man kan hitta på älsklingens dator, haha!


Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0