Onsdag

Vi sålde 4 linnen idag, GREAT! Och ni som inte köpt..
passa på medans de bara kostar 99kr styck!
Grymt snygga är dom!

Nu är det bestämt vad som händer på sista april iaf,
FEEEEEEST! Kommer bli grymt kul! Undra vad man ska ha på sig..
blir nog iaf leggins och något snyggt linne och ett par ännu snygggggare skor! (y)
Så vad ska ni göra på sista april? Hemmakväll? Familjekväll? Festa?

Nu ska jag vara duktig och plugga,
sen ta en låååång promenad runt rutbo! (y)
Behövs efter kladdkakan. hi.



Förresten, tycker ni att jag ska börja med sminktips?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen :D Och jag läser din :D :D :D



Ja, börja med sminktips, du sminkar ju jämt dig så jävla snyggt! ;)

2010-04-28 @ 21:25:00
Postat av: Emelie

Haha det var jag som skrev kommentaren ovanför, namnet försvann ;)

2010-04-29 @ 10:11:09
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0