FREEEEEEDAG!

.. och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra!

Igår blev Step Up inställd, tusan också! Så det blev endast en liten promenad.. regnade ju. Men jag hade tänk tagit en morgonpromenad, men trött som man är så sov man bort den. Nu är jag uppe iallafall, ska ta lite fil och sen dra iväg på ival dans, då får man röra på sig lite iallafall! (y)

och förresten.... igår BESTÄLLDE JAG ETT PAR SKOR! Förlåt mamma och pappa.. Dom får ni se sen! Är ni också skoälskare som bara mååååste ha skor? Även fast man har typ.. många?

Nu ska jag fixa fram lite kläder och hålla ögonen öppna
så jag inte somnar!

 

Kanske ska jag ta min nya SNYGGA skinnjacka idag?


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-16 @ 08:00:29
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0