Älskling - Donken

Snart kommer plutten min ; D
Då ska vi dra till donken, och det blir nog en glass ;)
Även fast jag inte ska äta onyttigt, så tänker jag unna mig det ändåå!

Har varit i Falun idag och spännt tandställningen, dom sa att det såg skitfint ut och att mina tänder flytta sig snabbt, och att det inte är långt kvar tills jag får ta ut den! JIPPIEEEE! Nu har dom fixat och trixat i hela min mun så jag är helt öm, och PLUS ATT JAG HAR FÅTT EN LITEN GLUGG NUU!!!!! ;@ men det är bara tillfälligt.. jag har en liten liten glugg längst upp mellan tänderna, så nu har dom filat så att det är en glugg längs ena, och nu ska dom göra så att det blir helt tätt och snyggt!

Nu måste jag fortsätta plugga innan älskling kommer,
puss och godnatt!



Gott och onyttigt ;)

Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0