Träningsvärk och sträckt lår

Så mår jag :) Haha, nej men så farligt är det inte!
Sitter hemma hos pappa nu, har precis ätit lite fil och musli.
Om en halvtimme ska jag åka till praktiken, asså, jag vet inte om jag hellre vill vara på kontor kanske..
Får inte lika ont i rygg och fötter då, och det är bättre arbetstider, kanske skulle prata med läraren om det?
Hon blir väl inte så glad då, men eftersom jag redan har problem med ryggen så borde jag vä få byta,
Vad tror ni?

Nej, jag ska ut och sätta mig på gungan utanför fönstret så jag får lite luft innan praktiken,
är ju så tråkigt när man inte ser ut i nått fönster eller nått på praktiken, man skulle bli piggare då..
Men hörrni, ha en bra dag!

Jag älskar dig Jesper,
puss på er!



En så här blir det nog idag !

Kommentarer
Postat av: Gugge

Förstår det blir jobbigt att gå/stå hela dagarna..tänk bara att ha bra skor iaf! kram

2009-09-15 @ 09:52:21

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0