Rubrik

Så känner jag mig nu, tom. Har så mycket att tänka på ..
allting bara snurrar. Tur jag har familj&vänner och pojkvän.. älskar er!
Och såklart min snutt Midur! Utan er är jag ingenting..

Det blev en lugn fredag, hittills iaf!
Har sett idol, ätit lite tacos, umgåtts med Mamma och Anna,
och fixat lite med andra bloggen och med företaget!
Lugn med gjort mycket ändå :)

Blir träffa Jesper senare iallafall,
får se vad vi hittar på, blir nog bara mys&kramar,
I love it!<3

UF typ hela dagen i skolan,
och här en bild från fredagsmötet då Ida&Cilla bjöd på fika, sötnosar!



Jag och sötnos !


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag älskar att hålla på med UF, och jag älskar dig vännen :D<3

2009-09-25 @ 22:49:35
URL: http://taas.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hejhej!

Föööörut hade jag Veckans blogg och du anmälde dig till det. Det blev så segt och den avslutades aldrig. Men nu kör jag om på nytt, och om du vill vara med så har du en ny chans nu :)

2009-09-27 @ 10:52:50
URL: http://vindpusten.blogg.se/

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0