I'm a little bit tired..

..och jag börjar bli hungrig! Ja.. men vad kan man göra?
Blir nog bara ta det lugnt idag, känner för det.
Men jag ska iaf ta en promenad på kanske 1 timme,
beror på hur kallt det är och hur mycket ork jag har..

Men jag kan iallafall säga att jag är glad för praktiken,
fyfan va skönt alltså! Börjar på Tisdag.. 08.00-16.15,
så jävla mycke bättre tider!! Fan och jobba 10-18 är då ingen hit..

Har företagsekonomi nu, men sitter bara här för vi har haft genomgång,
och finns inte så mycket och göra.. sen har jag bara engelskan kvar.
Hoppas lektionen går fort!

Puss. ha en bra dag sötnosar!


Får se hur mycket av det som blir av ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, tackar så hjärtligt! kul när man får lite bra respons :D hoppas du sprider ditt ord till flera så läsartalet fortsätter uppåt:)



Tackar på förhan/FWY

2009-09-24 @ 14:58:26
URL: http://fuckwithyou.blogg.se/

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0