Praktik

Ramlade i trappan igår, smarta jag.. så, jag har as ont i min handled! :'(
Aja, har man otur så har man..

Har precis vaknat, ska åka till praktiken om en halvtimme..
Jag trivs så otroligt bra där, idag får vi egna datorer där vi
kommer få fixa in nya medlemmar, och skicka ut nya kort osv..
det här blir nog super! Eller hur Emelie? (:

Somnade tidigt igår, så idag är jag förhoppningsvis piggare,
men nu ska jag försöka få i mig lite frukost.. Men har inte så stor matlust,
varför vet jag..

Ha en bra dag mina vänner,
puss



JessicaJansson, vad tycker ni om henne?



Jag vill känna värme


Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi ja de är mkt roligare nu när vi fått egna datorer att sitta vid :D<3

2009-10-07 @ 13:06:09
URL: http://taas.blogg.se/
Postat av: Gugge

om dig tycker vi MYCKET !!

2009-10-07 @ 13:48:31

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0