Godmorgon !

Jag har varit ute och gått från halv 6 till
kvart över 6, DENI! ;)

Ska försöka göra det hela veckan nu :)
Har nyss ätit frukost, fil med musli,
så ska väl byta om och så nuu..
Men jag är så trött idag.. vill bara ligga och
sova bredvid älskling.. ganska jobbigt och
gå upp när han ligger kvar ;( Buhu.

Idag ska vi till skolan iallfall och fixa lite
med UF, det är ju hur mycket som helst nu!
Så det blir nog bra och träffas och prata lite :)

Igår så blev det träning, dans, promenad, wie duktig
jag är (a) Ska försöka hinna med nånting idag också..
men det blir så sjukt mörkt fort!

Nej nu ska jag inte sitta här och babbla..
men ha en bra dag hörrni!

Puss puss puss puss puss!



Vill du ha ett snyggt unikt linne? :)

Kommentarer

Kommentera någonting sötnosar! (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0